ЕК глобява платформата X със 120 млн. евро заради нарушаване на правилата за прозрачност
-
Европа търси „цифров суверенитет“, докато Тръмп засилва натиска за облекчени регулации
Въпреки засиления интерес към местни дигитални решения е малко вероятно да се стигне до съществена промяна на пазара, смятат анализатори
-
Инфлуенсър маркетингът набира скорост със свиването на корпоративните бюджети за реклама
Прогнозите на Statista показват, че световната индустрия за инфлуенсър маркетинг се очаква да нарасне с 36% между 2024 и 2025 г., за да достигне 33 млрд. долара
-
Акционери оценяват китайски конкурент на Instagram на 20 млрд. долара
Евентуална сделка ще върне оценката на Xiaohongshu обратно до нивата, наблюдавани за последно по време на пика през 2021 г.
-
Защо Илон Мъск няма да спаси TikTok?
Дори Пекин да се съгласи на сделка за придобиването на платформата от милиардера, тази услуга вероятно ще престане да бъде това, което е в момента за потребителите
1 -
Норвегия влиза в битка със социалните мрежи, ограничавайки достъпа на децата
Сегашната възраст за съгласие за предоставяне на лични данни е 13 години, но правителството ще я увеличи с още две
1 -
TikTok започва да съкращава персонал, най-вече в Малайзия
Компанията използва комбинация от човешки модератори и автоматизирано откриване, за да преглежда съдържанието, публикувано в платформата
-
Бразилия е изтеглила над 3 млн. долара от сметките на Х заради наложените глоби
Платформата X остава забранена в Бразилия, тъй като все още не е изпълнила съдебна заповед да блокира определени акаунти
-
Grok е рискован експеримент за Илон Мъск при модерирането на съдържание с AI
Генераторът на изображения с изкуствен интелект на предприемача създава смущаващо голямо количество дезинформация, достъпна в платформата X
-
Колективният капан на социалните мрежи
Популярността им ги прави „задължителни“, въпреки че много от нас не ги харесват


